Jeśli po wysłaniu faktury paczka nie dotarła w ciągu 48 godzin, prosimy o zgłoszenie się do opiekuna regionalnego.
Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
Reklamację prosimy składać do opiekuna regionalnego na poniższym formularzu:
Jest kilka możliwych działań, które podejmujemy po rozpatrzonej pozytywnie reklamacji:
INFORMACJA O REKLAMACJACH ZWIĄZANYCH Z BRAKIEM W PRZESYŁCE
Po rozpakowaniu paczki prosimy o zweryfikowanie, czy nie ma braku ani nadmiaru w towarze. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o kontakt do opiekuna regionalnego.
INFORMACJA O REKLAMACJACH KURIERSKICH (uszkodzona paczka, opóźniona paczka, brak przesyłki)
Współpracujemy z 4 firmami kurierskimi: GLS, Raben, Fedex, Geis. Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona.
Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera. Jeśli coś budzi wątpliwości, należy spisać protokół reklamacyjny. W przypadku nieprawidłowości jest 14 dni na reklamację kurierską.
Całość dokumentacji związanej z reklamacją – np. protokół reklamacyjny firmy kurierskiej, zdjęcia, formularz reklamacyjny Tegro prosimy dostarczyć do opiekuna regionalnego Tegro.