Jeśli po wysłaniu faktury paczka nie dotarła w ciągu 48 godzin, prosimy o zgłoszenie się do opiekuna regionalnego bądź Biura Obsługi Klienta.
Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
Reklamację prosimy składać do opiekuna regionalnego bądź Biura Obsługi Klienta na poniższym formularzu:
Jest kilka możliwych działań, które podejmujemy po rozpatrzonej pozytywnie reklamacji:
INFORMACJA O REKLAMACJACH ZWIĄZANYCH Z BRAKIEM W PRZESYŁCE
Po rozpakowaniu paczki prosimy o zweryfikowanie, czy nie ma braku ani nadmiaru w towarze. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, prosimy o kontakt z opiekunem regionalnym lub Biurem Obsługi Klienta.
INFORMACJA O REKLAMACJACH KURIERSKICH (uszkodzona paczka, opóźniona paczka, brak przesyłki)
Współpracujemy z 4 firmami kurierskimi: GLS, Raben, Geis, DPD i DSV. Każda nasza przesyłka jest ubezpieczona.
Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera. Jeśli coś budzi wątpliwości, należy spisać protokół reklamacyjny. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości jest 14 dni na złożenie reklamacji kurierskiej.
Całość dokumentacji związanej z reklamacją – np. protokół reklamacyjny firmy kurierskiej, zdjęcia, formularz reklamacyjny Tegro prosimy dostarczyć do opiekuna regionalnego lub Biura Obsługi Klienta.
Jeżeli przesyłka nie dotarła na czas, prosimy o informację. Skontaktujemy się z firmą kurierską.